fbpx

App Inventor

Hyrje Ky trajnim është dizajnuar për fëmijët të cilët kanë dëshirë teknologjinë informative dhe që dëshirojnë imagjinatën e vetë të realizojnë në programe kompjuterike. Nxënësit këtu mësojnë logjikën e programimit duke koduar programe të ndryshme kompjuterike. Këtu ata fillojnë të …

User Avatar
(Asnjë vlerësim)

Hyrje

Ky trajnim është dizajnuar për fëmijët të cilët kanë dëshirë teknologjinë informative dhe që dëshirojnë imagjinatën e vetë të realizojnë në programe kompjuterike.
Nxënësit këtu mësojnë logjikën e programimit duke koduar programe të ndryshme kompjuterike.
Këtu ata fillojnë të kodojnë aplikacionet real me kodin programues që ata shënojnë. Në këtë pjesë shënohet Lua një gjuhë programimi të bazuar në tekst duke e përdorur në platformën për krijimin e lojërave dhe aplikacioneve për pajisje mobile Corona sdk.
Në pjesën e fundit të trajnimit nxënësit kodojnë projektit e tyre. Këtu, inkurajohen të planifikojnë, ndërtojnë, rishikojnë dhe publikojnë aplikacionet e tyre.

Pre-rekuizitat

Për të kompletuar trajnimin me sukses, nga nxënësit pritet që të kenë njohuri dhe përvojë në zbatimin e koncepteve te programimit kushtet, strukturat e përsëritjeve, ngjarjet, përdorimi i variablave, funksionet dhe të kenë njohuri se si funksionojnë programet (preferohet të kenë të përfunduar kursin Scratch).

Pas përfundimit të trajnimit

Në këtë modul, nxënësit do të mësojnë se si të qasen në botën e shërbimeve dhe aplikacioneve mobile si krijues, jo vetëm si përdorues.
Në fund të këtij moduli nxënësit mund të krijon aplikacionet e tyre mobile dhe ti publikojnë në lloje të shumta të pajisjeve, duke përfshirë Apple iPhone dhe iPad, telefonat dhe tabletat Android, Windows Desktop etj.

Korrikula e Trajnimit

Koha: 10 javë

    Hyrja në gjuhën Lua 0

    Asnjë shënim në këtë pjesë

    Shfaqja dhe krijimi i iluzioneve të lëvizjes së imazheve 0

    Asnjë shënim në këtë pjesë

    Ngjarjet Touch dhe Tap 0

    Asnjë shënim në këtë pjesë

    Muzika dhe tingujt 0

    Asnjë shënim në këtë pjesë

    Shfaqja e objekteve dhe tekstit në ekran 0

    Asnjë shënim në këtë pjesë

    Ruajtja dhe ngarkimi i file-ve 0

    Asnjë shënim në këtë pjesë

    Menaxhimi i skenës me Storyboard 0

    Asnjë shënim në këtë pjesë

    Krijimi i iluzioneve të lëvizjes së karaktereve 0

    Asnjë shënim në këtë pjesë

    Krijimi i iluzioneve të lëvizjes së karaktereve 0

    Asnjë shënim në këtë pjesë

    Përdorimi I librarisë Widgets 0

    Asnjë shënim në këtë pjesë

Rreth Trajnerit/es

Përvojë në mësimdhënie : Trajner në Probit Academy 2019  - Aktual. Përvojë në profesion: Zhvillues i Web-it Probit 2018 . Shkollimi : Master në shkenca kompjuterike në FIEK.

Vlerësimet

Average Rating

0
Asnjë vlerësim

Detailed Rating

5 yje
0
4 yje
0
3 yje
0
2 yje
0
1 yll
0

Leave A Reply

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *